logo

Telefon: +420 774 241 221

Email: info@skolicicentrumcr.cz

Asertivita


„Asertivita není to, co děláte, ale to, kým jste.“

Cal Le Mon

Zajímá vás jak se účinně prosadit, jednat efektivněji a posilnit sebejistotu svého vystupování?
Dělá vám problém někoho odmítnout, poprosit o laskavost či někoho pochválit?
Tento interaktivní kurs je zaměřen na získání dovedností asertivní komunikace nácvikem a rozborem konkrétních situací. V průběhu kurzu jsou řešeny i reálné situace ze života účastníků. Obsah je pružně uzpůsoben problémům účastníků dané skupiny.


ČASOVÁ DOTACE: 9:00 – 12:00 – polední přestávka – 13:00 – 16:00 hod.


Cíle:

  • rozpoznat náš styl komunikace v pracovním i osobním životě
  • porozumět zákonitostem fungování nepříjemných situací a stresu
  • zvládat řešit konfliktní a problémové situace
  • naučit se více ovládat emoce své i svého protějšku ve vypjatých situacích
  • zlepšit vlastní pracovní spokojenost a výkonnost
  • posílit vlastní sebejistotu a sebedůvěru
  • osvojit si tvořivý komunikační styl a životní postoj
  • zvýšit odolnost vůči stresu
  • naučit se zvládat agresivní a manipulativní jedince

Obsah: 

  • asertivita jako tvořivý komunikační styl a životní postoj
  • asertivní, agresivní a pasivní jednání
  • uvědomění si vlastních emocí
  • verbální a neverbální komunikace
  • asertivní práva a povinnosti
  • pochvala a žádost o laskavost
  • odmítání a umění říci NE- stop manipulaci
  • asertivní kritika
  • asertivní techniky v praxi

Termíny:

Chcete se zúčastnit semináře? Napište nám na adresu info@skolicicentrumcr.cz. .


CENA: 2 480 Kč včetně DPH

ŠKOLITEL: Jana Šmerdová

POČET ÚČASTNÍKŮ: 4 – 10

MÍSTO KONÁNÍ: PRAHA 1, REVOLUČNÍ 13

ID: 120

KAŽDÝ ÚČASTNÍK OBDRŽÍ POTVRZENÍ O ABSOLVOVÁNÍ ŠKOLENÍ.


Objednat

Další školení



Branding – pro ty, kteří chtějí budovat svou značku


Základy marketingu – pro ty, kteří se s marketingem setkávají poprvé


Internet – jako fenomén moderního marketingu


Web – vaše elektronická vizitka


Interkulturní komunikace


Time management


Stress management


Pravidla komunikace


Jak zaujmout při prezentaci